سلامی دوباره
نوشته شده توسط : جواد
سلامی دوباره به همه دوستان عزیزم

بعد از مدتی طولانی مجددا امکان برقراری ارتباط با شما دوستان عزیز فراهم شد. سفری کاری به کشور عربستان داشتم و فرصتی بود برای اندیشیدن و خدمت کردن. با دوستان بسیار خوبی در این سفر اشنا شدم و همراهی این دوستان و بحثها و پیشنهادات خوبی که داشتند باعث شد با توانی مضاعف کار را ادامه دهم. در طول سفر گهگاه برخی ایمیلها و نظرات را خواندم ولی فرصت محدودی داشتم. علیرغم در خواست من مبنی بر اینکه دوستان تا پایان ماموریت کاریم که در ایران نبودم سوالی نپرسند سوالات زیادی به دستم رسیده است که در سفر تعداد محدودی را جسته و گریخته پاسخ دادم و بخش زیادی نیز باقی مانده که باید پاسخ گویم و تاخیر در پاسخگویی به سوالات امری بدیهی است و صبر و حوصله مخاطبین عزیز را می طلبد. امروز بعد از یک هفته از حضور در ایران و رفع گرفتاریهای کاری که داشتم و تغییر مطب به مکانی جدید توانستم به وبلاگ سری بزنم و دیدم تعداد ۹۴۱ نظر تایید نشده وجود دارد. به مجموع آن حدود ۴۳۲ ایمیل خوانده نشده را نیز اضافه کنیم می شود ۱۳۷۳ سوال یا نظر که باید خوانده شود و پاسخ داده شود. با توجه به اینکه به دلیل ماموریت بخشی از کارهای مربوط به کارو زندگی نیز عقب افتاده که باید رسیدگی شود و وقت محدودی که باقی می ماند احتمالا پاسخها بیش از حد انتظار طول خواهد کشید. برای اینکه از این پس سوالات دوستان با مشکل تاخیر در پاسخ گویی مواجه نشود لازم می دانم از همه دوستان عزیز چند خواهش داشته باشم.

سوالات خصوصی به ایمیل من ارسال شود و حتی المقدور اطلاعات کامل داده شود تا بتوانم پاسخ بهتری بدهم.

از گذاشتن نظرات مبنی بر گلایه از تاخیر در پاسخگویی حتی المقدور پرهیز شود و تشکر و تمجید نیز کمتر صورت گیرد.

قبل از پرسیدن سوال مطالب وبلاگ مرور شود و نظرات انتهای مطالب نیز خوانده شود. قطعا بسیاری از سوالات پاسخ داده شده و نیاز به پرسش مجدد نیست.

دوستانی که روش معاینه بکارت را می خواهند فقط در یک نظر بصورت خصوصی آدرس ایمیل خود را اعلام نمایند تا روش معاینه برایشان ارسال شود. در این زمینه لطفا درخواستی به ایمیل من ارسال نشود تا کار سریعتر پیش برود.

اگر سوالاتی فوری وجود دارد دوستان با موبایل من تماس بگیرند و لطفا ساعت تماس نیز بین ۵ تا ۹ عصر باشد. خارج از این ساعت باعث بروز مزاحمت برای خانواده ام خواهد شد لذا تقاضا دارم رعایت شود.

نظرات انتقادی و پیشنهادات دوستان برای من هدیه ای گرانبها می باشد و دوست دارم مرا در بهتر ساختن وبلاگ یاری نمایید تا با همکاری هم بتوانیم کار بزرگی را که شروع کرده ایم ادامه دهیم.





:: بازدید از این مطلب : 719
|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 شهريور 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: